Általános szerződési feltételek

Telefon:
+36 83 900 047

E-mail:
reservation(at)zalasprings(dot)hu

Internet:
http://zalasprings.hu

A Szerződő felek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK A ZALASPRINGS GOLF RESORT ZRT
8782 Zalacsány, Csány László u. szállás és golf szolgáltatások igénybevételére

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Zalasprings Golf Resort Zrt által nyújtott szállás és golf szolgáltatásokra terjed ki.

1) A Szolgáltató adatai:

Cégnév: Zalasprings Golf Resort Zrt
Székhely: 8782 Zalacsány, Vállalkozók útja 2
Levelezési cím: 8782 Zalacsány, Vállalkozók útja 2
Cégjegyzékszám: 20-09-073387
Adószám: 24960551-2-20
A szolgáltatás helyszíne: Zalacsány, Hrsz. 010/3
Kehidakustány, Hrsz. 144/19
GPS Koordináták: 46.822453,17.094343
46°49'20.8"N 17°05'39.6"E

2) A Szerződő Felek

a) A Szolgáltató által nyújtott szállás és golf szolgáltatásokat /továbbiakban egységesen: szolgáltatások/ a Vendég veszi igénybe.

b) Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég/Szerződő fél a továbbiakban együttesen Felek.

c) Amennyiben a szálláshely szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég, nem közvetlenül, hanem egy harmadik személy megbízásával adja le a Szolgáltatónak, úgy a Közvetítő a Szerződő fél és az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy (Közvetítő) jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

2) A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei, általános szabályok:

a) A Szolgáltatás megrendelése:
A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik az ajánlatra visszaigazolás, illetve ezzel kapcsolatban konkrét foglalás, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

A Szerződés a Vendég írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
Kizárólag élőszóban elhangzott ajánlatot, megrendelést a Szolgáltató nem tekinti ajánlatnak, megrendelésnek.
A Szolgáltatónak jogában áll kiemelt időszakokra és speciális csomagokra előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 10-50%, (időszaktól függően) melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát bocsát ki. Ezzel válik a foglalás garantálttá.

A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, az apartman típusát, valamint a kapcsolódó szolgáltatások (étkezés, program) illetve az igényelt golfszolgáltatások pontos megnevezését, időpontját.
A vendég a megrendeléskor egyértelműen közli, hogy foglalása milyen típusú apartmanra vonatkozik.

A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, az apartman elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.

b) A szolgáltatás lemondása:
Amennyiben a szolgáltató ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következők:
A foglalásban rögzített érkezési időpont előtti legalább 7 nappal 16:00 óráig történő lemondás esetén a Szolgáltató pótdíjat nem számol fel.
A foglalt időponthoz képest 7 napon belül történő lemondás, illetve a megérkezést követően korábbi elutazás esetén a lemondott szállás - szolgáltatás 30 %-át a Zala Springs Golf Resort Zrt kötbérként jogosult érvényesíteni. A kötbér beszámítás útján is érvényesíthető 72 órán belüli lemondás, vagy meg nem érkezés esetén a megrendelt szállás-szolgáltatás 50%-a (de. legalább 1 éj) kerül kötbérként érvényesítésre. A kötbérkövetelés a vendég által bármilyen jogcímen már kifizetett előleg, foglaló összegébe történő beszámítással is érvényesíthető.
Amennyiben a Szerződő fél gazdálkodó szervezet (ideértve a gazdasági társaságokat, társadalmi szervezeteket, egyházakat, önkormányzatokat, önkormányzati intézményeket, állami szervezeteket és azok intézményeit, stb.), az elállás esetén esedékes kötbért akkor is a Szerződő fél/Megrendelő köteles a Szolgáltatónak megfizetni, ha a szállásdíjat egyébként a megrendelő nevében eljáró Vendég viseli közvetlenül.

Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg (írásos lemondás nem érkezik), a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű megfizetett előleg teljes összegét kötbérként érvényesítheti – kivéve a vis major esetét. Ebben az esetben a Szolgáltató a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap déli 12:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.

c) A szállás szolgáltatás a Szolgáltató honlapján közzétett ajánlat szerinti ellátással – reggeli vagy félpanziós ellátással – együtt vehető igénybe, amennyiben erről más megállapodás nem születik.

A félpanziós ellátás megrendelése esetén naponta személyenként egy alkalommal vehető igénybe reggeli és ebéd vagy reggeli és vacsora

d) Szolgáltató a főétkezéseket svédasztalos rendszerben szolgálja fel. A vendéglétszámtól függően a Szolgáltató dönthet úgy, hogy a főétkezéseket nem svédasztalos rendszerben szolgálja fel. Ebben az esetben Vendég az étlapról választhat, és a mindenkori félpanziós felár összege levonásra kerül az étlapon feltüntetett árakból.

e) A szállodába történő érkezés-távozás:
A szállást az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 11:00 óráig kell elhagyni. Korai bejelentkezésre és késői kijelentkezésre felár ellenében van lehetőség, a szolgáltató foglaltságának függvényében.

f) A foglalással kapcsolatos kéréseket, megjegyzéseket előzetesen, írásos formában fogad el a Szolgáltató, legkésőbb érkezés napjáig, ellenkező esetben ezzel kapcsolatos reklamációt nem fogad el. Az árakkal kapcsolatban a Szolgáltató csak apartman kategóriában tesz különbséget, adottságot illetően nem (pl. nyugati vagy keleti fekvés)

3) A szolgáltatások árai:

A Zala Springs Golf Resort Zrt által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Zala Springs Golf Restort Zrt külön jelöli: „a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”. Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda- és visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem. Az árak - a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szolgáltató recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
A Zala Springs Golf Resort Zrt az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szolgáltató a megrendelés visszaigazolásában közli. A szolgáltató árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Zala Springs Golf Resort Zrt honlapján (http://zalasprings.hu) található.
Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a Vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.

4) Fizetési feltételek:

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, bankártya garanciával, illetve a helyszínen készpénzzel, vagy a szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával (VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyák), valamint Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya) és a Szolgáltató és/vagy szerződéses partnere által kiállított voucherekkel.

A SZÉP kártyával történő fizetés esetén a kártyahasználat érdekében a szolgáltató kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát (érvényes személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szolgáltató megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását.
Átutalás esetén - amennyiben a szállodával, illetve a helyfoglalási irodával kötött szerződés másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles olyan időpontig átutalni, hogy az ellenérték a szolgáltató bankszámláján az érkezés előtt jóváírásra kerüljön.
A Szolgáltatónak jogában áll kiemelt időszakokra előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 10-50%, (időszaktól függő) melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát bocsát ki.

Online foglalás esetén kényelmesen és biztonságosan fizethet a Vendég a Szolgáltató honlapján. A kiválasztott szolgáltatások megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A vásárlóknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadható el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Vendég kötelessége érdeklődni bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli.

6) Egyedi szolgáltatások:

a) Programok:
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szolgáltató a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A Zala Springs Golf Resort Zrt egyes programjai csak meghatározott minimum létszám esetén indulnak. A Vendégnek a programokkal kapcsolatban a foglalással egy időben kell egyeztetnie.

7) Reklamáció:

a) A szolgáltatói szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szolgáltató recepcióján, írásban élhet kifogással. A szolgáltató a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

b) A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt eltávozását követően megszűnik.

8) A Szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szolgáltatására szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a létesítményt, illetve a rendelkezésre bocsátott apartmant,

b) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok jelentős mértékű befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.

c) a Vendég fertőző betegségben szenved.

d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglaló, illetve előleg-fizetési kötelezettségét a megállapodás szerint meghatározott időpontig.

e) Amennyiben a felek közötti szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

9) Háziállatok bevitele a RESORT területére:

A Szolgáltatónak nem áll módjában háziállatokat fogadni.

10) Az adatkezelés biztonsága

a) A Vendég által megadott személyes adatok valódiságáért a Felhasználó felel.

b) A Felhasználó által megadott személyes adatokhoz kizárólag az adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján.

c) Szolgáltató az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

d) A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a Felhasználó nem emelhet kifogást.

11) Titoktartás

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni.

12) Vis major

Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, csőtörés, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. Amennyiben ilyen körülmény bekövetkezik, erről az érintett fél köteles a másik felet haladéktalanul értesíteni írásban.

13) Kártérítési felelősség

a) Vendég a Szolgáltató által elszenvedett kár megtérítésére a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint kötelezett.

b) A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek, tárgyak, háziállatok, stb. hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

c) Szolgáltató a Vendég által elszenvedett kár megtérítésére a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint kötelezett.

d) A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt

e) Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős - éspedig a felelősség mértékének korlátozása nélkül - ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette (átvételi elismervénnyel) és a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.

f) A Vendégnek az esetleg őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szolgáltatónak és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

g) A Vendég a kárt haladéktalanul köteles bejelenteni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató a kárért az általános szabályok szerint tartozik felelősséggel, de a bizonyítás sikertelenségének következménye a Vendégre hárul.

14) A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

a) A teljesítés helye az a hely, ahol a szállásszolgáltatás történik.

b) Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban az Buda Környéki Járásbíróság – törvényszéki hatáskör esetén az Székesfehérvári Törvényszék – a kizárólag illetékes.

c) A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. rendelkezései az irányadóak.

A Szolgáltató és a Szerződő fél egybehangzóan kinyilatkozzák, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek és az esetleges közvetlenül vállalt kiegészítő rendelkezéseket magukra nézve kötelezőnek ismerik el és azok teljesítését szabad akaratukból, Önként vállalják.

A Jelen Általános Szerződési Feltételek egyaránt vonatkoznak az egyéni Vendégekkel, illetve – eltérő közös megállapodás hiányában – a csoportos Vendégekkel, illetve a természetes személyekkel, cégekkel és más szervezetekkel kötött eseti szerződésekre.

Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését. Egyedi ajánlatokról az reservation(at)zalasprings(dot)hu e-mail címen, illetve a +36 83 900 047-es telefonszámon érdeklődhet a Vendég. Amennyiben a Vendéggel kötött szerződés bármely pontban jelen ÁSZF-től eltér, akkor az érintett szerződés rendelkezései az irányadók, de kizárólag az ÁSZF-től való eltérés körében, egyebekben az ÁSZF az irányadó.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.

Kapcsolat  

További információ:
+36 20 230 4490

Facebook